Tuesday, August 10, 2010

Salam Ramadhan untuk semua

Hari ini adalah 1st day puasa utk thn 2010. 2nd year aku berpuasa di rumah Putrajaya. Agak penat jugaklah. huhuhu...

dah lama aku tinggal kan blog nie... byk yg berlaku antara masa bulan march sehingga kini. antaranya aku telah bertukar kerja di MIMOs tetapi kerana MIMOS hendak menamatkan perkhidmatan kontraktor, so aku pon terpaksa mencari kerja lain dan Alhamdulillah aku diterima bekerja di Brilliance Info.. sebuah company It di cyberjaya... hari jumaat nie, 13/8/2010 adalah hari terakhir ku di MIMOS dan Isnin 16/8/2010 maka bermulalah episod baru sebagai warga Brilliance Info..

Selain itu,... aku pon telah memulakan perniagaan kecil-kecilan.. bermula dengan menjual toto dan kemudian aku melangkah kepada makanan.. menjual beraneka jenis cheese tart.. kepada sesiapa yang berminat untuk mengorder cheese tart sempena raya ini.. tempahan masih dibuka





bagi cheese tart nie ade mcm2 flavor nenas, blueberry, respeberry, strawberry dan kiwi. ade jugak cheese tart

No comments:

Post a Comment

Buah Oren dan Vitamin C

Good morning chuollss.. Assalamualaikum.. Ok laa pagi2 ni Kak Sya nak tanya. Korang apa khabar? Dah sarapan ker tu? Ni Kak Sya nak tan...